OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro poskytování služeb prostřednictvím on-line systému umístěného

na internetové adrese www.chatbuilders.cz (dále jen „obchodní podmínky“)

Poskytovatel služeb:

Chat Builders s.r.o.

se sídlem Kpt. Stránského 988/20, Černý Most, 198 00 Praha 9

IČ: 10791159,

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 348564/MSPH

e-mail: info@meziweby.cz

(dále jen „poskytovatel“)

  1. Obecná ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky poskytovatele upravují práva a povinnosti smluvních stran:
      1. vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a podnikající fyzickou či právnickou osobou (dále jen „uživatel“) prostřednictvím internetového rozhraní on-line systému (vše dále jen „rozhraní“) s nabídkou služeb (jak jsou definovány níže) dostupného z domény na adrese www.chatbuilders.cz s názvem ChatBuilders (dále jen „portál“);
      2. vzniklé při poskytování služeb (jak jsou definovány níže) prostřednictvím rozhraní portálu;
      3. vzniklé při využívání rozhraní portálu;
      4. a další související právní poměry.
    2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Obchodní podmínky uživatele se nepoužijí, přestože na ně výslovně odkazuje jakýkoli dokument smlouvy, s výjimkou případů, kdy poskytovatel vyjádří svůj předchozí výslovný písemný souhlas s aplikací vybraných konkrétních ustanovení obchodních podmínek uživatele.
    3. V případě změny obchodních podmínek se na uživatele a příslušnou smlouvu vztahují obchodní podmínky ve znění, ve kterém byly účinné k okamžiku jejich odsouhlasení uživatelem.
    4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z rozhraní portálu. Smlouva a tyto obchodní podmínky budou vykládány vždy v souvislosti s podmínkami uvedenými v rozhraní portálu a jejich smyslem a významem.
    5. V otázkách neupravených smlouvou, obchodními podmínkami či komunikací se poskytování služeb řídí podmínkami uvedenými v rozhraní portálu (včetně formulářů).
    6. Jakákoli ústní nebo písemná prohlášení, záruky, jednání, oznámení o záměrech a obchodní praxe výslovně neuvedené či výslovným odkazem nezahrnuté ve smlouvě či v těchto obchodních podmínkách nebudou pro žádnou smluvní stranu závazné. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že se neopírá ani nebyla ovlivněna žádnými prohlášeními druhé smluvní strany, které nejsou obsaženy ve smlouvě či v těchto obchodních podmínkách. Výslovně platí, že smlouva společně s obchodními podmínkami nahrazuje veškeré dřívější písemné či ústní dohody jakéhokoli charakteru.
    7. Smluvní strany tímto prohlašují, že se v jejich právním styku nepřihlíží k obchodním zvyklostem zachovávaným obecně anebo v daném odvětví, a že obchodní zvyklosti nemají v jejich právním styku přednost před ustanoveními občanského zákoníku, jež nemají donucující účinky.
  2. Uživatel
    1. V případě, že to rozhraní portálu umožňuje, může uživatel provádět objednávky služeb též bez registrace přímo z webového rozhraní portálu.
    2. Při objednávání služeb a jakékoli komunikaci s poskytovatelem je uživatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje vztahující se k jeho osobě a objednávaným službám. Údaje uvedené v uživatelem je uživatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.  Údaje uvedené uživatelem při objednávání služeb a jakékoli komunikaci jsou poskytovatelem považovány za správné a úplné.
  3. Předmět služeb
    1. Poskytovatel prostřednictvím rozhraní portálu nabízí a poskytuje následující služby:
      1. instalaci, správu a poskytnutí licence pro unikátní skript chatbota, vytvořený prostřednictvím a na základě platformy ChatBuilders AI. přizpůsobený pro segment podnikání uživatele;
      2. vzdělávací služby v podobě lektorské činnosti a účasti na osobních či digitálních on-line i off-line (záznamech) vzdělávacích kurzech;

(společně dále jen „služby“). V rámci poskytnutí veškerých služeb, jak jsou zde definovány, dochází vždy k poskytnutí výsledku služby v podobě digitálního obsahu, není-li dohodnuto jinak.

    1. Uživatel si je vědom, že mu uzavřením smlouvy prostřednictvím rozhraní portálu nevznikají žádná práva na používání jakýchkoli ochranných známek, užitných či průmyslových vzorů, dalších práv duševního vlastnictví, registrovaných označení, obchodních názvů, marketingových označení aj. poskytovatele nebo smluvních partnerů poskytovatele, není-li v konkrétním případě výslovně sjednáno jinak.
    2. Uživatel není oprávněn umožnit využívání služeb poskytovatele třetím osobám, není-li sjednáno výslovně jinak.
  1. Uzavření smlouvy a komunikace
    1. Nabídka služeb uvedená na rozhraní portálu je nabídkou na uzavření smlouvy. V rámci procesu uzavření smlouvy o poskytnutí právní informace je vyžadováno vyplnění povinných polí objednávkového formuláře v rozhraní portálu a zároveň potvrzení souhlasu s těmito obchodními podmínkami. Smlouva je uzavřena okamžikem kliknutí na tlačítko „Dokončit nákup“.
    2. Nabídka poskytnutí služby a ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na rozhraní portálu, nebo, pokud byly zaslány e-mailem, do okamžiku zaslání změněné nabídky nebo ceny uživateli nebo její úhrady poskytovateli či odsouhlasení ze strany uživatele (dle toho, co nastane dříve), nikoliv však déle než pět (5) pracovních dnů.
    3. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Za komunikaci dle těchto obchodních podmínek se považuje písemná komunikace prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, kurýrních služeb, či doručená osobně, dále vyplnění příslušného formuláře či dotazníku uživatelem na rozhraní portálu a dále komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, a to za použití emailových adres a telefonních kontaktů poskytovatele uvedených v rozhraní portálu a těchto obchodních podmínkách, e-mailových adres a telefonních kontaktů uživatele uvedených uživatelem v příslušných formulářích v rozhraní portálu, nebo ve výše uvedené komunikaci každého z nich (dále jen „komunikace“). Náklady vzniklé uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (např. náklady na připojení k internetu či telefonní služby) jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které uživatel používá, a tyto náklady si hradí uživatel sám.
  2. Cena služby a platební podmínky
    1. Poskytovatel poskytne službu uživateli nebo zpřístupní či zašle její výsledek uživateli až po uhrazení ceny služby. Splatnost ceny služby je stanovena na deset dní (10) dní ode dne vystavení faktury. V případě, že cena služby nebude uživatelem uhrazena řádně a včas, platí, že uživatel na smlouvě netrvá a od smlouvy odstoupil.
    2. Rozhraní portálu obsahuje závaznou nabídku služeb včetně jejich specifikace a ceny za jednotlivé služby.  Přesná cena za konkrétní službu a její přesná specifikace je vždy uvedena v objednávkovém formuláři, jehož vyplnění je nezbytné pro využívání služeb poskytovatele.
    3. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Všechny uvedené ceny jsou konečné.  Daňový doklad – fakturu zašle poskytovatel uživateli v elektronické podobě na e-mailovou adresu uživatele.
    4. Poskytovatel je oprávněn požadovat zálohu na služby ve výši až sta (100) procent ceny služby. V případě, že je záloha požadována, je vystavena objednávka. Uživatel je povinen uhradit cenu do dne splatnosti uvedeného na objednávce. Po poskytnutí služby je na konečném daňovém dokladu uvedena stejná cena jako na objednávce.  Cenu služby dle smlouvy může uživatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
      1. bezhotovostní platba platební kartou pomocí platební brány Stripe;
      2. platba bankovním převodem na účet vedený u  FIO, číslo bankovního účtu: 2402000395 / 2010.
    5. V případě bezhotovostní platby převodem je uživatel povinen uhradit cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby uvedeným na daňovém dokladu, resp. objednávce. V případě bezhotovostní platby je závazek uživatele uhradit cenu služby, resp. zálohu, splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele. Pro platby kartou jsou identifikátory plátce řešeny automaticky prostřednictvím platebního systému.
    6. Bankovní či jiné transakční poplatky spojené s platbami poskytovateli hradí uživatel. Strany výslovně sjednávají, že uživatel nebude mít nárok na jakékoli zvýhodnění v případě, že uhradí cenu služby či její část před okamžikem její splatnosti.
    7. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uživatel není oprávněn pozdržet žádnou platbu jakékoli části ceny za službu z důvodu vad služby nebo jiných tvrzených nároků uživatele vůči poskytovateli.
  3. Podmínky poskytování služeb
    1. Práva a povinnosti stran jinde neupravené (tj. ve smlouvě, obchodních podmínkách, komunikaci, či v podmínkách rozhraní portálu) se řídí příslušnými ustanoveními zákona o advokacii, jde-li o právní službu, a/nebo zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
    2. Poskytovatel může odmítnout poskytnutí služby a odstoupit od smlouvy či její části kdykoli před i v průběhu poskytování služby. Byla-li již uhrazena cena služby, vrátí poskytovatel uživateli pouze poměrnou část ceny za služby, které nebyly do doby odstoupení poskytnuty. Uživatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy pouze ze zákonných důvodů.
    3. Způsob poskytnutí služby určuje poskytovatel, není-li ve smlouvě stanoveno jinak.
    4. Termín zahájení služby určuje vždy poskytovatel, není-li ve smlouvě stanoveno jinak.
    5. Doba trvání každé služby je stanovena v rozhraní portálu.
    6. Poskytovatel při plnění služeb nijak nezpracovává osobní údaje poskytnuté zákazníky uživatele a nemá k nim přístup. Veškeré povinnosti správce osobních údajů je povinen plnit uživatel, dochází-li ze strany jeho zákazníků k poskytování osobních údajů, například prostřednictvím chatbota.
    7. Uživatel je povinen bez zbytečného odkladu po poskytnutí služby zkontrolovat poskytnutou službu či její výsledek a v případě jakýchkoliv vad o tom neprodleně, nejpozději následující pracovní den po prvním dni od poskytnutí či zpřístupnění příslušné služby, informovat poskytovatele, jinak ztrácí práva z vadného plnění.
    8. Práva z vadného plnění uživateli nenáleží, pokud o vadě před poskytnutím služby věděl, nebo pokud vadu sám způsobil, zejména porušením těchto obchodních podmínek nebo právních předpisů.
  4. Licence chatbota
    1. Na základě této smlouvy poskytovatel poskytuje uživateli nevýhradní oprávnění k výkonu práv duševního vlastnictví poskytovatele, tedy licenci (dále jen „licence“) k chatbotu, a to k jeho užití k účelu, ke kterému slouží. Uživatel není oprávněn dále rozšiřovat, rozmnožovat či jakkoliv jinak šířit chatbota. Uživatel není oprávněn licenci postoupit na třetí osoby nebo těmto osobám udělit podlicenci, pokud mu to poskytovatel výhradně nepovolí. Toto povolení proběhne vždy písemnou nebo elektronickou formou.
    2. Licence se vztahuje na chatbota jako celek, tj softwarové nastavení, skripty, textové části apod. Licence se neuděluje k užití obchodních názvů, pod kterými jsou jednotlivé varianty chatbota, s ohledem na své zaměření, nabízeny.
    3. Odměna za licenci je součástí ceny služby.
    4. Licence je poskytována uživateli pro území České republiky a výhradně na profilech sdělených uživatelem po uzavření smlouvy. Licence je časově omezena na dobu poskytování služeb.
    5. Poskytovatel je oprávněn poskytovat licence k chatbotu třetím osobám bez omezení. Poskytovatel je rovněž oprávněn vykonávat veškerá práva, která tvoří licenci, i sám (tj. poskytovatel sám není poskytnutím licence ohledně výkonu práv k chatbotu nijak omezen).
    6. Uživatel se dále zavazuje:
      1. využívat licenci jen v souladu s uzavřenou smlouvou, podle svých nejlepších schopností, pečlivě a s nezbytnou odbornou péčí;
      2. postupovat v souladu se zájmy poskytovatele a nestanoví-li poskytovatel jinak, uvádět v chatbotu údaj o původcovství poskytovatele ve vztahu k chatbotu a/nebo autorství k částem chatbotu, které lze považovat za autorské dílo;
      3. informovat bezodkladně poskytovatele o všech relevantních skutečnostech, které zjistí a které mohou být významné pro poskytovatele ve vztahu k chatbotu, např. zpětnou vazbu od svých zákazníků, poznatky o jejich požadavcích na vylepšení chatbotu apod.
  5. Mlčenlivost uživatele
    1. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděl v souvislosti s poskytováním služeb. V případě porušení této povinnosti je uživatel povinen zaplatit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 500.000,- Kč.
  6. Upozornění uživatele a odpovědnost
    1. Poskytovatel při plnění služeb využívá funkcí a služeb třetích stran a neodpovídá uživateli za jakoukoli škodu způsobenou nedostupností, částečnou či úplnou nesprávnou funkčností, nepřesností či jiným opatřením na straně takové funkce či služby třetí strany. Uživatel bere na vědomí, že služby nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu či výpadky hardwarového a softwarového vybavení třetích stran apod.
    2. Poskytovatel neodpovídá za škodu v případě, že výsledek jeho činnosti bude pozměněn nebo do něj bude zasaženo nebo se s ním bez jeho souhlasu naloží jiným než dohodnutým nebo dovoleným způsobem.
    3. Poskytovatel neodpovídá za vady služeb způsobené nevhodnými, nesprávnými či neúplnými pokyny uživatele a/nebo poklady či informacemi poskytnutými ze strany uživatele, aniž by na nevhodnost, nesprávnost či neúplnost musel kdykoli poskytovatel uživatele upozornit. Pro vyloučení pochybností platí, že subjektivní hodnocení uživatele o nedokonalosti či nevhodnosti (s výjimkou základních etických pravidel) literárních, grafických, fotografických či jiných uměleckých nebo estetických výstupů služeb není považováno za vadu služby a uživatel není oprávněn požadovat její odstranění.
    4. Poskytovatel neodpovídá za úplnost a správnost vstupů (dat) do služby chatbota, ani za jejich správnost či úplnost v rámci následného zpracování a poskytnutí veřejnosti, zejména zákazníkům uživatele, prostřednictvím služby chatbota. Uživatel má možnost kdykoli příslušné vstupy měnit či doplňovat a ovlivnit tak informace poskytnuté veřejnosti.
    5. Uživatel bere na vědomí, že služba chatbota nemůže nahradit služby kvalifikovaných poradců v příslušných oborech (finanční, hypotéční, realitní apod.). Informace poskytované veřejnosti prostřednictvím služby chatbota jsou závislé na kvalitě vstupů a mají pouze orientační povahu. Poskytovatel nenese odpovědnost za použití takových informací ani vůči uživateli, ani vůči třetím osobám.
    6. Poskytovatel neodpovídá za data poskytnutá, vložená nebo schválená uživatelem.
    7. Uživatel bere na vědomí a souhlasí, že:
      1. při poskytování služeb vychází poskytovatel výhradně z informací sdělených mu uživatelem, přičemž správnost, úplnost a pravdivost informací poskytovatel nezkoumá a předpokládá, že všechny sdělené informace jsou úplné, správné a pravdivé, a že neexistují žádné další právně relevantní informace než ty, které mu byly sděleny;
      2. poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za legálnost, věcnou správnost a smysluplnost rozhodnutí a instrukcí uživatele a při své činnosti plně spoléhá na pravdivost a úplnost všech informací a podkladů získaných od uživatele;
      3. programové vybavení, grafické prvky a další součásti tvořící rozhraní portálu jsou chráněny autorským právem;
      4. poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do rozhraní portálu nebo v důsledku užití rozhraní portálu v rozporu s jeho určením;
      5. poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé na straně poskytovatelů technického zabezpečení služeb;
      6. služby a jejich výsledky jsou určeny pro výlučné použití příslušného uživatele a nesmí být předány třetím stranám bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele;
      7. služby a jejich výsledky vycházejí z právního stavu účinného v době poskytnutí služby.
    8. Uživatel nesmí:
      1. při využívání rozhraní portálu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz či poskytnutí služby;
      2. vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící rozhraní portálu;
      3. užívat rozhraní portálu nebo služby takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  7. Závěrečná ustanovení
    1. Vztah dle smlouvy a těchto obchodních podmínek se řídí českým právem. Spory ze smlouvy mezi poskytovatelem a uživatelem budou rozhodovány soudem příslušným dle sídla poskytovatele.
    2. V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    3. Názvy článků těchto obchodních podmínek nemají právní, ale pouze orientační význam.
    4. Uživatel není oprávněn jednostranně započíst jakoukoliv svou pohledávku za poskytovatelem proti jakékoliv pohledávce poskytovatele za uživatelem.
    5. Smluvní strany přebírají na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    6. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro smlouvy uzavřené od Praze dne 1.1.2024.